mandag 15. august 2011

Cleaning out of my closet!

Rett og slett. Det kjennes godt å komme igang med pakkinga til Harstad.
Det er kanskje nå jeg begynner å skjønne at jeg skal flytte.



                       

                        Tre fulle plastposer med klær som enten er for små eller ikke brukes lenger, blir gitt bort
                         til UFF,
                      noe ligger i kofferter og resten blir igjen i skapet til jeg kommer heimatt igjen.




     Denne siste uka skal ihvertfall gå til å si hade til familie og venner, pakke, hente nytt pass,   tannlege,
og sist men ikke minst bruke stemmeretten min. Jeg skal nemlig stemme for første gang i mitt liv, noe jeg faktisk gleder meg litt til. Blir jo litt stas da..


4 days left..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar