søndag 14. august 2011

Princess for a day!

Jeg blir ofte overrasket over hvor mye folk klarer å holde for seg selv, hvis man f.eks har en overraskelse for noen, rett og slett holde ting hemmelig. Ikke det at jeg blir fasinert av at folk klarer å holde på hemmeligheter, men det at man ikke forsnakker seg, men heller spiller med, og later som om man skal noe annet.

Igår var planen at jeg skulle på Tonita med tante Ingrid, for å spise kebab, for å videre dra til hun og Arve og sove der. Hun kom som etter planen å hentet meg rundt halv seks, så kjørte vi først innom Rema. Så forteller hun meg at hun har avtalt med bestemor&bestefar at Bella, deres dvergsnauzer også skulle være med, pga bestemor og bestefar skulle bort. Javel, tenkte jeg. Idet vi parkerte bilen ved huset deres, la jeg merke til et Norsk flagg og et Engelsk et (Er halvt Engelsk, vet dere).. og en "rød løper", altså et langt rødt teppe de hadde lagt forran huset. Begynte å lure på om de kanskje hadde avtalt å ha besøk fra noen Engelske venner eller om jeg hadde glemt en Engelsk Helligdag eller hva det nu skulle være..

Så titter noen i familien ut av portdøren, med mange forskjellige partyhatter på, og hvert sitt ark med en sang på. Samtidig som de sang denne sangen, fikk jeg på meg en lilla kappe, en tiara med lilla på, og en tryllestav med forskjellige farger. (Kappen ble båret bak av mine to fettere imens jeg gikk inn i hagen, hvor jeg satt meg ved et bord)

             
Til å spise fikk vi en deilig suppe full av masse gode grønnsaker, kylling og nudler med hvitløksbrød ved siden av. Samt drikke og dessert etterpå, Delfiakake og (cappechinokake?)

De sang enda en sang til meg, og jeg fikk noen gaver iløpet av overraskelsesfesten familien hadde planlagt for meg.

                                               En matboks full av små delfiakake - kaker
                                                                     Sangen

                                                  Et kort og en lysholder jeg synes var kjempesøt


                                                         sminkepung med sminke
                                           Og fikk et kjede av bestemor, hun hadde arvet av en slektning
                                           engang, som hun ga videre til meg igår.
                                            Og et armbånd fikk jeg av tante Marianne.


                                         Viser ikke selve smykkene, pga jeg ikke liker å legge ut bilder av smykker eller
                                          penger. Syns det blir å brife litt..



                           Hadde ihvertfall en kjempebra dag igår, tusen takk til alle i familien som var med,
                            jeg koste meg skikkelig. Dere vil bli savnet <3
                      

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar