onsdag 13. juli 2011

Den siste gangen..

For å risikere å høres litt "klisjee" ut, er dette en historisk dag. Ja, en historisk dag!

Jeg kan for siste gang si at jeg har sett en Harry Potter film på kino, ikke hvilken som helst,
men Harry Potter and the deathly hallows del 2. Filmen ble vist i 3D, og vi kjøpte noen geniale
briller, nesten som de Harry har på seg i alle filmene.

Filmen var helt fantastisk, jeg både gråt, lo og holdt meg godt fast i armlennene til stolen jeg satt på.
Har klart en god stund å ikke bite negler nu, men gjennom filmen måtte jeg virkelig skjerpe meg slik at
jeg ikke falt tilbake på dårlige vaner. Jeg anbefaler den til alle, det gjør jeg virkelig!

Denne filmen var den desidert beste av alle filmene. Jeg er kjempefornøyd!


Filmen hadde premiere på Horten Kino natt til idag, men vi valgte å se den halv 8 dagen etter. Mer praktisk og MYE mindre folk. Familien min har som tradisjon å se filmen på kino, så hvorfor skulle vi ikke det iår?


Den første filmen kom i 2001, da var jeg/nesten blitt 8 år. Husker jeg satt i salen med pappa å så den første filmen, for en opplevelse!


                                       Mennesker kan overraske med hvordan de virkelig er!
                                                           uten å røpe noe fra filmen..




     Og noe som ikke har noe med Harry Potter, Briller eller noe slikt å gjøre..
      igår kom min mor hjem med en skrittteller til meg, Burde jeg være glad eller fornærmet?


                Sannheten er at jeg faktisk har ønsket meg en slik en dings i lang tid nå, men ikke helt
                   giddi å kjøpt en, men hun kom nu hjem med en til meg. Og den var selvfølgelig rosa!
                 my favorite colour.. 10 000 skritt er det anbefalt at man går hver dag, så hvorfor ikke ha
               en liten diings som kan fortelle deg nøyaktig hvor mange skritt som har blitt gått dag etter dag?



                                                   
     Dårlig kvalitet på bildene..

  Pedometer er vist navnet, ja..





- M.Florence                 

                                               

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar