mandag 11. juli 2011

40 dager..

Det er vel kanskje idag det har gått helt opp for meg at jeg skal flytte. Horten og Harstad, To byer som har minst to ting til felles. Begge begynner på H og begge er forholdsvis små byer.


Stresset, nyskjerrig, nervøs, overlykkelig, spent, og forventningsfull! ++


Idet jeg sitter å skriver dette, ser jeg ut av vinduet i 2.etasje, hvor jeg ser på utsikten. Herfra kan jeg se alt jeg er vant til, hus jeg er vant til, havet jeg har sett siden jeg var baby, gata jeg er oppvokst ved. Alt er trygt, men nå skal jeg ut i den store verden! Jeg forlater vennene mine, familien min  og alt jeg har vært vant til så lenge..
        
 
                                          

For første gang i mitt trygge liv, må jeg på mange måter klare meg selv. Ikke bare klesvask, rydding, måtte passe på tider, stå opp sjæl(Uten mamma te å mase på at jeg skal opp) Det er på en måte småtterier i hva jeg må bli vant til, jeg skal inn i de voksnes verden, jeg flytter hjemmefra for første gang!


Jeg har selv ansvar for å bli kjent med nye folk, få venner og bekjente, passe på økonomi osv. Scary, Men dette skal jeg klare!


I'll be fine!



- M.Florence
                     

1 kommentar:

  1. Det blir noe helt annet, det å bo på skole, ja. Det er jo voksne der man kan snakke med, og andre elever man kan ha hjemmelengsel med, men det er langt ifra det samme som å bo hjemme. Jeg gruer meg nesten litt, jeg. Men må inrømme at de gjorde ting litt lettere da du sa hei på facebook. Tror det er fint å allerede har snakket med noen, når man kommer dit. :)
    Jeg liker bloggen din : )

    SvarSlett