fredag 22. juli 2011

22.Juli 2011, dagen Norge ble forandret

Idag fikk jeg beskjed om at det hadde vært en stor eksplosjon i Oslo ved regjeringskvartalet.
Jeg er fortsatt litt i sjokk over at det faktisk er Norge det er snakk om, det trygge landet jeg har bodd i så lenge. Har sittet å sett på tv2 nyhetskanalen i over en time nå, og atm snakker Jens Stoltenberg på telefonen.

Det kommer mye info heletiden, og jeg kan ikke forestille meg hvordan det er for de som faktisk er i nærheten av der eksplosjonen skjedde. Bildene og videoene jeg har sett, kan ikke minne om Oslo i det hele tatt. Bildene kan rett og slett minne om hvordan USA så ut den 11.september 2001.

Mine tanker går til de pårørende og skadde. Og jeg sitter å krysser fingrene for at de som er ansvarlige blir tatt så fort som mulig!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar