søndag 26. juni 2011

26.6.2011

Denne helga har vært kjempefin, helt greit vær, og vært med mange bra folk. Hadde som sagt, besøk av ei venninne fra torsdag te lørdag, noe som var kjempekos, var på Cafè på fredag med noen chickas, og på fredag feiret vi bursdagen til 3 som ble 18 år. (1 ble 18 tidlig denne uka, de to andre hadde bursdag igår)

Vi grillet, fikk velkomstdrinker, snakka, drakk sov..
De som var gamle nok dro videre på camoflage, et utested i horten med 18'årsgrense, Imens de som desverre ikke var gamle nok dro andre steder. For min del var jeg klar for kvelden, så dro heimatt og sovnet ganske så rett etter jeg kom hjem

                                                               De tre bursdagsbarna
                                          
                                                         NAM!

                                                           Betty and me                                                        

                                                                       Grejs og meg                                         

                                                        Enda en drink.. ;)
                                                 Og tilslutt slenger jeg med et søtt bilde av Dinkie


                                       Senere idag skal vi til tante og de.. Blir sikkert koselig


- M.Florence

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar