fredag 29. juli 2011

Trist, men nødvendig

Idag fra klokken 6-8, var det en slags minnemarkering for en bekjent av meg som valgte å ta sitt liv søndag 24.juli. Vi la blomster ved stedet, gråt, snakket og trøstet hverandre.

Kameran var ikke bare en bekjent av meg, med itillegg kjæresten til en venninne av meg.
Det var utrolig trist å være på dette stedet, men også nødvendig for mange av menneskene som møtte opp..


Sorg etter et dødsfall er steg 1 av å gå videre i livet, hvis man kan si det slik.

Hvil i fred, Kameran. <3





Imorgen reiser jeg foresten til Capri (Sverige) med familien, så kommer til å legge ut bilder når jeg kommer tebake. Det skal  bli kjempedeilig med en liten ferie nu!

Igår var foresten bloggen min 2 mnd, hehe

- Maria Florence

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar