onsdag 6. juli 2011

Teltur + annet

Etter mye om å men, bestemte en venninne, også kalt Ann Therese og meg oss for å telte i nesparken som ligger i moss. Når det er sagt, er Ann Therese søstra til x'n min.

Vi hadde lenge snakket om at å telte i Nesparken, var noe vi absolutt måtte gjøre igjen. Det samme gjorde vi nemlig ifjor på denne tiden, bare med meg, Ann Therese, x'n og hennes x. Tidenes teltur! HUn møtte meg på togstasjonen i moss, etter at jeg hadde tatt ferja fra horten - moss..

En kjempekoselig teltur var det absolutt, det eneste minuset var at jeg glemte å ta noe særlig bilder, så de bildene jeg tok er tatt kun fra idag.


                                                   kun 46 kroner, det vaar så digg!
                                                        utsikten fra brygga vi satt på


Utrolig bra tur! Men; Borte bra, hjemme best!


Kom vel hjem rundt 3 tiden, tok en nydelig dusj, og har kun slappet av idag.
Man trenger virkelig det, etter å ha ligget i telt, hardt for ryggen..



SÅ, noe som har med trofo å gjøre.. Fikk et brev av skolen idag, littegrann mer info om året, mye som jeg allerede visste, mest for at jeg faktisk skal høre litt livstegnn fra det.. Å en pakkelista, man har selvfølgelig allerede satt en slags liste i hue om hva man kanskje kommer til å trenge gjennom året, men å kunne se det svart på hvitt, fra skolen.. Det er en lettelse. Da virker det ikke som en evighet å vente..



For å avslutte innlegget, legger jeg med et lite bilde av hva jeg hadde te kveldsmat idag.
Jeg elsker å ta bilde av mat jeg har lagd. I really do!



                                           Ostesmørbrød: Ost,Ketchup,pizzakrydder,servelat,tomatskiver, med hvitløksdressing og mais. mmmh! og mørk sjokolade med mousse til "dessert"




- M.Florence               

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar